Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nelly- Skofrossa!

Någon mer än jag som sett de coola skorna som Nelly.com har fått in? Om inte, kolla in dom här nedanför. Det är det värt! De kommer ifrån märket Jeffery Campbell

 

Salvator SEK 1449, Jeffrey Campbell - NELLY.COM

Handgjorda skor i läder. Delad kilklack i olika färger samt öppen tå och reglerbar rem runt ankeln. Klackhöjd: 13 cm. Platå: 8 cm.


1449:-




 

Skate SEK 1749, Jeffrey Campbell - NELLY.COM

Handgjorda skor med ovandel i läder. Kilklack i snidad trä. Öppen tå samt dragkedja på insidan av skaftet. Så otroligt häftiga! Ser ut som en skrisko. Tycker inte ni också att skon mer liknar ett konstverk! Jag skulle faktiskt vilja ha de här för de ser så grymt coola ut! Haha. Klackhöjd: 13,5 cm. Platå: 7 cm.


1749:-



Big Girl SEK 1349, Jeffrey Campbell - NELLY.COM

Handgjorda skor med öppen tå. Kilklack i trä samt klädd platå. Reglerbar rem runt ankeln. Klackhöjd: 13,5 cm.Platå: 7 cm.

1349:-




Benched SEK 1649, Jeffrey Campbell - NELLY.COM

Handgjorda skor i läder. Klack i trä. Snörning fram samt lackat parti framtill i kontrastfärg. Klackhöjd: 13,5 cm. Platå: 5 cm. De här skulle jag också gärna vilja äga:P

1649:-

 

 

 

 

 

Tycker sko nummer 1 och 3 är väldigt flowerpower inspirerade. Typiskt såna skor man sett på olika affischer från den tiden.

 

 

 

Roligt att Nelly.com har fått in sådana här lite galna skor. Tyvärr är de alldeles för dyra för mig, eller är det tur det? (haha) Min familj kommer nog tycka att jag är helt galen som överhuvudtaget tycker de här skorna är coola!

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters