Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nygräddat

Idag minsann bakade jag och mamsen bullar! Inte nog med det, vi gjorde två olika smaker!


Jag har velat testa på att baka bullar men inte riktigt våga mig på det. Jag lyckas alltid göra fel med jäsning... ingen aning om vad jag gör för fel!


Men eftersom mamsen är så bra på att baka bullar så visade hon mig^^


Det blev bullar med vaniljkrämsfyllning. Riktigt goda men kladdiga att göra i ordning.


Sedan gjorde vi även vanliga hederliga kanelbullar. Och de blev lika goda de!




Och vet ni vad?! Jag klantade mig inte en enda gång! DET kallar jag succé!:P Så nu är det fritt fram att komma hit och fika. Än har ingen blivit matförgiftad!:P













//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters