Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sofia övningskör för första gången!:D

Idag övningskörde Sofia för första gången, med mig som lärare^^ Alla verkar bli väldigt förvånade när de hör att det var jag som hjälpte henne... Undrar varför:P

Det gick faktiskt jättebra! Naturligtvis blev det några kärringstopp men så blir det för alla.

 

Vi brukar ha roligt åt pappa när vi pratar om övningskörning. Pappa har kört med Linda, Daniel, Jonas och mig och låt mig säga såhär... han var inte lugn som en filbunke:P


"MEN I MED KOPPLINGEN!"

"BROMSA!"

"MEN SVÄNG!"

 

Haha.

 

Men nu när jag satt bredvid Sofia som aldrig tidigare kört bil förut (med en sjö på ena sidan:P) så började hjärtat dunka lite snabbare för man har själv inte kontroll över bilen. Det är lite otäckt och vi körde ändå på en liten grusväg. Tänk när man kör med en ovan person ute på stora vägen.

 

Jag säger bara såhär till pappa... R-E-S-P-E-C-T!

 

 

Vi filmade även när hon körde. Filmade med mobilen så jag kan tyvärr inte lägga upp det på bloggen men klicka HÄR så kommer du till klippet på Facebook.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters