Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Tips! Lauren Conrads skönhetsblogg

Jag skulle vilja tipsa er om en blogg som ger oss de bästa tipsen och trixen inom Hollywood för att själv skapa den där looken som någon av våra favorit skådespelare/artister har. TheBeautyDepartment.com heter bloggen och tillhör ingen annan än Lauren Conrads, känd ifrån bla "The Hills."



Jag måste säga att hennes blogg fick mig att fastna! Jag kollade runt och ville ha mer och mer. Det finns videos (som även ligger på youtube) där de visar hur man gör en ballerinaknut eller hur man ska få till de snygga 50-tals vingarna som löper ut från ögat a la Marilyn Monroe. Klippen är väldigt bra och medan man ser hur man ska göra pratar även någon om ur man ska göra (tror det är fröken Conrad själv.)
Jag gillar bloggen. Den ser fräsch ut, behagliga färger i bakgrunden och det är lätt att hitta på sidan. Fina bilder och bra inlägg som fokuserar på innehållet i inlägget och bilderna hör till inlägget och inget annat. Lauren Conrad gör sig inte märkvärdig i bloggen, står inte och posar och putar med munnen eller något annat löjligt som man ofta ser i andra kändisblogger. Hon är sig själv och delar gärna med sig av det hon kan mycket av. Ser redan framemot att få veta fler tips och trix!




Efter att "The Hills" lades ner har fröken Conrad både skrivit böcker och designat kläder, och nu ska hon alltså erövra skönhetsvärlden. Hon hoppas att hon inom kort lanserar sitt eget skönhetsmärke.



Förutom att driva TheBeautyDepartment.com så har fröken Conrad också skrivit kontrakt på ytterligare tre romaner. Detta är en mycket upptagen tjej!













//Emma.




Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters