Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Fest för Sofia!

Igår hade vi en liten fest för Sofia nu när hon kommit hem ifrån True Talent. Det var första gången som hela familjen varit samlade på över 10 veckor!


Storasyster Linda hade gjort det så fint med dekorationer!


Här är storasyster själv tillsammans med Sofia. Ni ska veta att de här två tar säkert hundra kort tillsammans när de träffas:P Det är sällan de är nöjda med ett kort, därmed är kameran full av kort på dom två...haha.


Jag är den som alltid undviker kameror! Finns inte mycket kort på mig... men jag fastnade i alla fall på ett kort i går. Om det är positivt, ja det får var och en bedömma:P Haha.


Syskonbarnen var glada att få träffa Sofia nu och inte bara se henne genom tvrutan. Men hela familjen saknar faktiskt att ha något att se fram emot varje kväll, för True talent här vid 19:30 var heligt, HELIGT I TELL YOU!:P

Men, vi kan ju samlas i tvrummet vid samma tid och få lite livesång ifrån Sofia istället:P Det vore ännu bättre;D Hmmm... ja ibland har jag mina ljusa stunder!:D











//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters