Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Kapslar för bröstförstoring

Jag såg en annons på Facebook som fick mig att höja både ett och två ögonbryn! Tydligen finns det nu bröstförstoringkapslar som man kan köpa om man är missnöjd med storleken på sina boobs. Jag tycker detta är helt galet! Vad är det för samhälle vi lever i egentligen, när man ska äta en massa skit som någon stått och mixat ihop i något labb för att ändra storleken på sina kroppsdelar och de som äter det där därmed tror att allt blir så mycket bättre av det! De vill bara lura tjejer på pengar.

 


Det är kapslar för naturlig bröstförstoring, står det i annonsen. Man äter en massa kapslar för att förstora sina boobs, hur naturligt är det egentligen? Naturligt för mig är när man låter naturen ha sin gång. Äta en massa kapslar är bara skit. Tänk såna som faktiskt går på det här!

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters