Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Ljusstaken framme- CHECK;D

På söndag är det första advent! Helt sjukt, tycker att det nyss var jul:P Men jag tycker verkligen om när ljusstaken och ljusstjärnan intar sina rätta platser i rummet och lyser upp med ett sådant milt och härligt sken. Det blir genast så mysigt.

 

 

Det var längesen som jag såg framemot julen så som jag gör i år. Inte för alla julklappar eller sånt (visst det är ju roligt också förstås. Im not gonna lie!:P), utan jag längtar till den stunden då hela familjen sätter sig kring bordet som tyngs ner av ton av julmat och vi bara får vara! Under hösten har hela familjen knallat fram i konstant spändhet på grund av Sofia och True talent. Vid flera tillfällen så tänkte man "Jag orkar inte mer, jag sätter mig i bilen och bara drar någonstans där ingen hittar mig!"

 

 

Sofia har sen en hel del projekt innan jul som händer, riktigt roliga projekt måste jag tillägga!:D Men vi har levt med True talent nu ända sedan i juni och det ska bli riktigt skönt att förhoppningsvis få slå igen lite nu i jul och bara vara med familjen, äta gott, må gott och tända en massa stearinljus (som man ABSOLUT INTE får glömma att släcka:P) och mysa^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters