Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Min jullåt är ute!

I somras under en varm härlig dag, himlen var klarblå och allt man ville göra var att äta en riktigt kall isglass för att svalka sig, då spelade jag in en jullåt:P "We wish you a merry christmas", som jag då sjöng in, ligger nu på "Lilla barnkammarboken - julsånger" som är en barnbok med text och en tillhörande cd där jag med bland andra Brolle, Anders Lundin, Linda Sundblad och Nassim Al Fakir sjunger klassiska jullåtar.





Boken finns på bland annat Bokus, Adlibris, Bokia och Ginza om ni är intresserade av att köpa den, perfekt som julklapp till någon liten filur;D



Klicka direkt på bilden så skickas du till cdon.se där du lätt kan beställa ett eget exemplar.











//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters