Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Peter Rylander!

 

Titta vad jag kom in på när jag kollade runt på youtube!:D Den här killen, Peter Rylander, var peppningskillen på True talent. Han peppade upp publiken inför varje söndagsfinal. En skön kille med HUR MYCKET ENERGI SOM HELST!!:D Vi fick oss en smärre CHOCK första söndagsfinalen, man funderade på hur i hela friden han orkade.


Tydligen älskar han det här med att sprida glädje och reser runt och dansar med random folk!:D Man kan inte bli annat än glad när man ser de här klippen:D

 

 


 

Man kan tycka att en pepningskille kanske inte är så viktig, men boy vad fel man har då! En söndag var Peter sjuk och låt mig säga... den publiken sög. Ingen energi, ingen glädje. Vi var glada när han följande söndag var tillbaka;D

 


 

Det jag inte visste var att Peter även varit programledare för ett barnprogram som hette "Amigo"!

 

Efter att man sett de här klippen så har man nästan lust att ta en cdspelare på axeln och dra iväg till Maxi för att göra några snygga moves;D

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters