Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Rätt låtval...

Till finalen så är det superviktigt att välja rätt låtar! Alltid varit viktigt såklart men nu är det ännu viktigare. Vi kör totalt tre låtar var. "Grenade" är redan klar för mig, alla ska nämligen köra den första låten man körde i TT och för min del var det just den låten.

Kommer ni ihåg Brunos "Grenade"?! Grymt bra låt^^ Den hör ni mig sjunga på söndag:D Och två låtar till såklart:D Men frågan är bara vilka...

 

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; hejhejj!:) tack så mycket:)<33 jag tycker att du borde sjunga Grenade och Rihanna - Don't Stop The Music



jag såg en video på tv3 där du sjöng litte av den:) det var skit bra:)

PS: mins du mig du har mig på facebook Saida Thabet Ishak heter jag på Facebook:)



Lucko dig du får träffa ♥Danny♥ varje dag:) jag är skit avis-.-:) men aa Lucka till:)<333

2011-11-07 @ 15:40:29
Postat av: Saida

ojj mitt namn syndes inte:S men aa det var från mig:)

2011-11-07 @ 15:41:55
URL: http://saidazzz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Längtar riktigt mycket till söndag, inte minst för att få höra dig sjunga igen!:D Kommer ihåg första gången när du sjöng grenade, satt och bara 'shiiiit hon var riktigt grym!!', sen dess har jag hejat på dig! :D<3

2011-11-07 @ 16:27:45
Postat av: Therese

Om du ska sjunga en låt som du redan har gjort så är det helt klart deja vu du ska ta! :D

2011-11-08 @ 10:27:43
URL: http://musicbytette.blogg.se/
Postat av: awza

Tycker du borde fundera på "If i were a boy" med Beyonce eller "Halo" =)

2011-11-08 @ 11:42:21
URL: http://awzas.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters