Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Veckans godis

Jag blev Veckans godis! Carro kom och överraskade mig med lite mums mums^^ Samtidigt kunde vi reda ut det här missförståndet som blev när min familj hälsade på. TT vinklade det där helt FEL! Min familj har aldrig styrt vad jag ska göra. JAG bestämmer ALLT som jag gör. Inte heller styr Danny mig. Jag bestämmer över min karriär och ingen annan. Jag förstår inte alls var det där kom ifrån att det var min familj som bestämde. Det ända de gör är att stötta mig 100 % i allt jag gör. Punkt slut.

 

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters