Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Fans

Jag fick den här bilden på min logg på Facebook för ett tag sen. Det är en tjej som heter Moa som hejar på mig i True Talent!:D Jag blev så glad! Det känns också lite konstigt att ha ett fan! Jag är själv ett fan till Beyonce och så, och nu är det någon som är mitt fan. Helsjukt och så kul!

 

 

 

 

När man går in och handlar på en affär så brukar det alltid komma upp någon som vill ha en autograf, eller så hör man hur de viskar om en när man går förbi:P Kul, men konstigt!^^ Jag är ju bara...Sofia liksom!:D

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Moa Saucedo Johansson

Jag är gillar dig jättemycket och därför gjorde ja den bilden! :D

2011-10-11 @ 21:09:23
Postat av: Moa Saucedo Johansson

Jag är gillar dig jättemycket och därför gjorde ja den bilden! :D<3

2011-10-11 @ 21:15:34
Postat av: Moa Saucedo Johansson

Jag tror du vinner hla True Talent faktiskt! Man får hoppas på det bästa!<3Kram!<3 :-D

2011-10-11 @ 21:31:41

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters