Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Inte roligt att läsa alls...

"Jag har tyckt hela tiden att det står mellan Sofia o Demitri, men tyvär faller du Sofia på ditt diviga sätt att vara, det fattas dig ett stort paket av ödmjukhet, tänk på vad du säger, det kommer att bli ditt fall tyvärr, lär dig av Demitri som både sjunger, är ödmjuk, sexig, ja han har allt, vilken underbar personlighet, det kommer att ta honom långt. Lycka till! Å du Danny är en otrolig mjuk fin kille, man kan bara gilla dej!"

Sånt här är aldrig roligt att läsa...Hittade det här på True talens facebook. Jag en diva?!! Såklart blir man ledsen, men samtidigt så känner den här personen inte mig alls utan tror att bara för att hon sett mig på tv några gånger så vet hon exakt vem jag är. Det gör hon inte. Jag är verkligen ingen diva och jag är ödmjuk.

Man ska inte bry sig om vad andra skriver, som sagt de känner mig inte. För hade de gjort det så hade de aldrig skrivit något sånt här;D




Ha en skön fredag allesammans!!:D







//Sofia"Effie"

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag kan förstå personen som skrev det där, jag antar att personen syftar på de klipp från avsnitten nu i veckan, då du verkligen visar att du är målmedveten och hur mycket du vill ha en karriär inom musik. Att puscha Viktoria lite extra hårt är väl självklart att du ska göra eftersom hon är där för att hjälpa dig samtidigt som du ska visa att du klarar av att sjunga duett, vilket är utmaning.



Jag tycker inte alls att du är divig, eftersom att Viktoria redan har åkt ut så måste du ju tänka på dig själv lite mer, om du förstår vad jag menar.



Jag ser också Dig och Demitri i finalen, och dig som vinnare! Tycker du är helt fantastiskt!



Kram och lycka till på söndag!

2011-10-21 @ 16:14:51
Postat av: Ellen

Jag kan förstå personen som skrev det där, jag antar att personen syftar på de klipp från avsnitten nu i veckan, då du verkligen visar att du är målmedveten och hur mycket du vill ha en karriär inom musik. Att puscha Viktoria lite extra hårt är väl självklart att du ska göra eftersom hon är där för att hjälpa dig samtidigt som du ska visa att du klarar av att sjunga duett, vilket är utmaning.



Jag tycker inte alls att du är divig, eftersom att Viktoria redan har åkt ut så måste du ju tänka på dig själv lite mer, om du förstår vad jag menar.



Jag ser också Dig och Demitri i finalen, och dig som vinnare! Tycker du är helt fantastiskt!



Kram och lycka till på söndag!

2011-10-21 @ 16:15:16

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters