Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

My heart is refusing me!;D

Ni såg väl gårdagens avsnitt av TT! Gamla deltagare från fas 1 & 2 har kommit tillbaka:D Superkul att träffa dom igen, och jag får sjunga tillsammans med Viktoria Glans! Skön tjej med en härlig röst.

Jag rankades som etta av den blinda juryn jag fick därför välja först vilken av deltargarna som jag skulle vilja sjunga med, det blev då Viktoria;D Och låten vi valde är "My heart is refusing me" av Loreen.

Svår låt att lägga stämmor på, hoppas vi lyckas till slut!!

Här kommer låten vi valt:

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters