Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Söndagslåten!

Jag rankades som etta när vi sjöng inför proffsjuryn i måndags!:D Det betyder att jag fick välja låt först från en lista med åtta låtar. Jag valde "I don´t wanna miss a thing" av Aerosmith.


Är grymt sugen på att sjunga den låten och tror det kan bli riktigt mäktigt och bra! Kan bli häftigt på scen. Jag tycker det är viktigt att tänka på hur framträdandet med låten kan se ut på scen, och inte bara hur det låter. Man får tänka igenom hur man vill att framträdandet ska se ut, vad vill man få ut av scenen och man får tänka på hår, kläder och smink! Det är alltså inte bara att sjunga;D


Längtar så till söndagsfinalen!!:D


För er som inte hört låten så mycket så kommer den här!;D

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: linnsans.bloggo.nu

hej hej sofia <3

jag tyckte att du valde räytt låt !!!!!!!

det kommer gå så jävlat bra ( man får ej svära men men hehe :-) )

men det är så många saker att tänka på som du säger ?<3

men det kommer att bli as bra du som e så söt också ;-)

HA DET BÄST <3

många goa kramar från linn ( your fan hehe ;-)

:-)

2011-10-13 @ 20:34:54
URL: http://linnsas.blogg.nu
Postat av: marika

Den låten är så sjukt bra & du sjunger så fint! tror & hoppas att du vinner True talent:)

Ha det bäst! :) / Marika

2011-10-14 @ 17:18:04
URL: http://myliiifeasmarika.blogg.se/
Postat av: micci

tt börgade för en menut sen och jag får inte kolla för mamma, min syrra och hennes kompis kollar på en film dom kan se når dom vill



mamma fattar inte att det inte går i repris



love you



P.S.röstar på dej varige gång.D.S.

2011-10-16 @ 19:40:48
URL: http://miccimimmikikki.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Heey! OH YEAH!!!! YOU ROCK SOFIA!!! :D <3 Såg det nyss och du var/ÄR BÄÄÄST! :D <3



KRAAAAAAAAAAAAAAAAMIS! :D <3

2011-10-16 @ 21:10:13
Postat av: Kickan

Heey! OH YEAH!!!! YOU ROCK SOFIA!!! <3 Såg det nyss och du var/ÄR BÄÄÄST! <3



KRAAAAAAAAAAAAAAAAMIS! <3



Det var från mig xD

2011-10-16 @ 21:10:57
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters