Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Spelning på Baravi

Vilken kväll det var igår! Vi fick efter söndagsfinalen veta att vi på måndagkväll skulle sjunga på en krog. Totalt fick vi 7 minuter var, och det var med mellanprat och sång.

Jag var sjukt nervös hela måndagen! Sen var jag nog lite trött sen dagen innan som gjorde sitt... Jag sjöng "Grenade" och "Smile." Två härliga låtar^^

Stället där vi spelade hette "BaraVi" och ligger på söder. Ett litet men mysigt ställe!

Coacherna var där och kollade. Vilket gjorde det ännu mer nervöst:P

Jag lyckades dock stilla mina nerver så pass att jag kunde få i mig lite mat. Äta måste man ju;D

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: AdamP

Hej Sofia!



Såg dagens avsnitt av TT på TV och kände igen mig i dig och din reaktion på att tala inför människor. När jag gick i mellan och högstadiet, även gymnasiet så hade jag samma problem, jag kunde inte ens redovisa inför mina klasskamrater.

Efter det, i och med

Förut kunde jag sjukanmäla mig för jag mådde så dåligt inför att tala inför andra, inte bara var nervös. Jag mådde fysiskt dåligt av tanken.



Hur som helst. i och eftergymnasiala studier tog jag tag i det och började tänka " vad är det värsta som kan hända? ".. och kom fram till att det värsta som kan hända inte är så farligt.



Det jag vill ha sagt är att ålder faktiskt spelar in.. Du kommer att komma över det, både med erfarenhet och ålder.

Tills dess: Fortsätt som du gör, du är grym!



/Adam

2011-10-26 @ 01:24:30
Postat av: Anonym

PS: vill bara påpeka att det inte fungerar lämna kommentarer om man sitter på google-chrome, var tvungen byta webbläsare.

2011-10-26 @ 01:25:14

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters