Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Var bor vi?

Jag har fått en fråga här på bloggen, nämligen var vi deltagare bor! Studion där söndagsfinalerna spelas in är i Gustavberg, men vi bor inte där ute. Vi bor på Elite Hotel Marina Tower nära Danvikstull på gränsen till Nacka. Vi bor alltså precis vid vattnet! Lyxigt och fint hotell!

Vårat hotell!:D

 

 


Det bästa med hotellet är frukosten (städningen är inte så fel den heller:P), där har jag gräddat många våfflor ska ni veta, muahahahaha;D

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"



Kommentarer
Postat av: linnsans.bloggo.nu

Hej hej :-)

Vad mysigt ni verkar ha det !!!!!! :-)

Och grattis till att du gick vidare !!!!! Jag är så glad för din skull!!!!!!!!! :-)

Jag kollade på dig <3

Hoppas att ni ha det bra på campet !!!!!

Hällsa alla <3

HA DET BÄST !!!!!! Mvh linn p

2011-10-10 @ 19:03:42
URL: http://linnsans.bloggo.nu
Postat av: Kickan

Vad mysigt ni verkar ha det! (;



Sv: Ah det var synd att jag missade det, men tack så mkt för tipset! :D Så.. vad tkr du om Miley Cyrus? :D Haha ville ha något att fråga x)

Hihi ^^ Kram <3

2011-10-10 @ 19:39:52
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Emily

Haha aaa det är hon, hon är jäätte snäll och det är min bästis också <3 xD Haha Kickan:D kram<3 //Emily Miley fan<3 hihi:D (Skriver alltid så på twitter: //Emily miley fan Heheh)

2011-10-10 @ 20:00:17
URL: http://emmabella.bloggo.nu

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters