Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Atmosfear- Liseberg

I helgen var jag på Liseberg! Sist jag var där var väl i sexan, alltså för 12 år sedan... Oj, det slog mig just vad otroligt längesen det var sist:P Känner mig plötsligt lite gammal, haha.

En av nyheterna där var "Atmosfear". Jag hade i normal fall aldrig åkt den, men jag fick övertalas lite, haha. Jag är höjdrädd, men jag gillar samtidigt att utmana mig själv. Och tro mig, det här var en utmaning!:P


Kolla in klippet på Atmosfear!

 

Atmosfear är ett 146 m högt torn och är Europas högsta fritt fall-attraktion. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv för att jag åkte den. Yeahiie me!^^

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters