Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Julrea i september!

Jo... jag vet att julen närmar sig allt mer. Det är september redan och det börjar bli sådär kyligt ute och löven börjar skifta färg. Men jag kan inte påstå att jag redan börjar tänka på att förbereda mig inför julen. Därför blev jag lite... jag blev minst sagt förvånad när jag klickade in på cdwow.com och fick se en "Pre-Xmas Sale"! Rea på uppemot 80 % på musik, filmer och spel.

Det finns säkert de som köper sina julklappar redan nu, för att slippa julstressen, men jag är inte en av dom. Skulle inte våga köpa julklappar så långt i förväg. Man vet ju trots allt inte vad som händer ens i morgon... Vill inte verka nojjig på något vis men vill absolut inte jinxa något.

 

 

 

Så nej, jag väntar nog med mina julklappsinköp ett tag till.

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters