Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nu får det vara nog

Igårdagens avsnitt av True Talent kunde ni se när Pernilla skickade mig till hotellrummet för att inte smitta ner de andra deltagarna! Jag har spenderat två dagar här nu och börjar bli lite rastlös:P Jag vill tillbaka till huset och träna på min låt!:D

Det är en liten mindre känd låt av Beyonce som jag kör på söndag "Deja Vu." Härlig låt som jag hoppas att jag kan göra riktigt bra! En utmaning för mig! Mod är veckans byggsten så det passar perfekt med en sån;D


"Deja Vu" Beyonce.

 

 

Nu vill jag bli frisk! Fick inte ens sjunga för den blinda juryn!!

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters