Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Slokhatten

En accessoar som jag alltid varit svag för är slokhatten! Så otroligt fin, speciellt i en mörkbrun nyans och med ett svart tunt band kring kullen.

Var i stan med storasyrran och hittade denna slokhatt på Kappahl som jag gärna skulle vilja ha! Hade dock inte den svarta detaljen som jag gillar men ändå fin.



Skådespelerskan, modellen, sångerskan och djurrättsaktivisten Brigitte Bardot var en av dom som visade modet med slokhatten under 70 talet. Själv har jag fastnat för slokhatten mest på grund av att brättet ligger som vågor kring ansiktet och det blir så smickrande. Man blir lite mystisk, som om man gömmer sig bakom den.











//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters