Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Tack metro för sponsringen!

Jag tycker det är så roligt att så många personer vill stötta mig under min resa i True Talent. Det är jag jätteglad för!

I det här inlägget skulle jag vilja tacka några speciella personer som varit så goa, nämligen personalen i klädbutiken "Metro" i Kristinehamn! "Metro" har varit så otroligt snälla och gulliga att sponsra mig med kläder under True Talent.


 

De hjälpte mig med styling och plockade ihop flera olika outfits åt mig som gör att jag ser smashing ut varje dag;D

 

 

 

Tusen, tusen tack "Metro"!

 

 

 

 

 

 

//Sofia "Effie."


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters