Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Danny´s tur...


I kväll är det dags för min föredetta coach från True Talent att inta scenen i Melodfestivalens sista deltävling. Det ska bli kul att se Dannys nummer och se om han tänker på alla de saker som han pratade med mig om inför alla söndagsfinaler:D

Hans nummer ser verkligen häftigt ut, hoppas bara inte att allt på scenen övertar själva låten...

Jag fick faktiskt höra hans melodifestivallåt redan i höstas! Han var sjukt nervös när han spelade upp den för mig, hahaha. Jag tyckte att den var grymt bra! Förhoppningsvis gör jag det fortfarande;D






//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters