Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Marabou Black


För ett tag sen såg Sofia och jag att Marabou har fått en ny familjemedlem, nämligen "Marabou Black". En choklad med smak av saltlakrits alltså. Eftersom Sofia och jag är riktiga suckers för lakrits (och choklad förstås, muahahah) så blev vi väldigt nyfikna på denna.

Så när vi fick syn på den idag i affären så var vi såklart tvungna att smaka på den, jag menar det är våran plikt som hederliga mönster svenskar att bara ta en tugga av denna helsvenska produkt:P

"Marabour Black" är faktiskt helt okej.
Smakar mycket lakrits, men det är ändå gott att det gör det. Det är nästan så att man glömmer bort att det faktiskt är en choklad. Men jag tror inte att det skulle vara gott att smälla i sig en hel chokladkaka själv, tror nog att lakritssmaken tillslut skulle få en att bli illamående, för som sagt det smakar mycket lakrits! Inte dum alltså!

Förresten, varför är kakan på 180g, var det inte 200g på alla Marabou choklad förut???





//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters