Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Tips!

När jag är på scenen och sjunger så vill jag röra mig mycket! Och för att kunna göra just det, sjunga och röra på sig samtidigt så måste man ha bra kondition. Kondition är något som jag jobbar stenhårt med. Ett tips är att träna på att sjunga och röra på sig samtidigt, tex när man är ute och går eller joggar sjung då med i musiken du lyssnar på! Det gör verkligen nytta:D

En förebild som jag har när det kommer till bra kondtion är Beyonce! Hon kan dansa och sjunga samtidigt och hon låter inte alls andfådd! Hon är helt otrolig!



Hennes kondtion skulle jag VERKLIGEN vilja ha^^







//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters