Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Whitney Houston död

Jag fick en chock i morse när man talade om för mig att Whitney Houston är död. En sån talang! Hon har länge brottats med droger och det var nu de som tog hennes liv. De senaste åren har sångerskan försökt komma tillbaka till musikindustrin men hennes röst var inte längre som den varit. Hennes oroligt härliga röst hade förstörts av alla åren som hon hållit på med droger.

När hon var som allra störst under 80 - 90 talet så tycker jag att hon hade världens bästa röst. Det är sorgligt att hon inte finns längre.




Jag sjöng Whitney Houstons hit "I have nothing" i finalen i True Talent.







//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Fyfan vad bra du sjunger denna låt sofia ! :)

2012-03-01 @ 17:29:47
Postat av: Marie-Louise Eriksson

Du är lika bra som Whitney Huston att sjunga. Det hörs när man lyssnar på din röst.

Det borde varit du som skulle vunnit True talent. För egentligen gick det ju ut på att de skulle finna sveriges bästa sångröst. Å det har du. Så forsätt att sjunga. För här har du din fan kram!

2012-03-20 @ 13:01:50

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters