Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Live Berns!

Den här veckan i Stockholm när jag varit inne i studion har varit så otroligt grym. Vi har fått ihop några grymt bra låtar som jag bara vill låta alla höra nu på en gång, men jag måste vänta lite eftersom de inte är klara än på ett tag:)

Min spelning på Berns igår gick superbra!:D Min storebror Jonas kompade min på gitarr på "My heart is refusing me" som vi gjorde till en soft version. För första gången ute körde jag "Killing me" och det blev jättebra:D

Det var mobilnätet "3" som hade ett evenemang för sina säljare och jag sjöng under deras middag:)


Såhär fint uppdukat var det:D Längst bort i bild var scenen.



Jonas och jag gjorde ett soundcheck vid 17:30.



Sen 22:10 så var det showtime!:D Det var gött att ha brorsan med på scen också^^ Snällt av honom att ställa upp:D


Av någon anledning så var jag SUPERNERVÖS! Kanske för att jag inte sjungit för publik på ett tag, men nervositeten släppte efter några minuter.


Jag hade backtrack på "Killing me."






Som sagt, en superkul vecka som avslutades perfekt;D













//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters