Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nyårsafton


Nu är det 2012, guys!;D Hoppas ni alla hade en bra nyårsafton. Jag hade en riktigt rolig nyårsafton!


Min systerson Emil var uppklädd från topp till tå!


Min bror Daniel och jag dansade till Wii.
Aldrig gjort det förut, men vad roligt det var:D Och vilken träning!;D



Jag sjöng med min storasyster Linda. Jag förlorar nästan alltid på karaoke!!


Det var mycket raketer som sköts upp. De var väldigt fina i år.



Vid tolvslaget!!:D




Mitt nyårslöfte för 2012 är att äta mindre godis och motionera mer:D Jag ska försöka hålla det, hahaha.






//Sofia"Effie"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallu Sofia "Effie" !!!

Vad du verkade ha roligt på nyårsafton och vad söt

lite pojk,uppklädd och fin !!! :)och du såg verkeligen duktig ut på dansen och sången !!! :)

Ni såg ut att ha det väldigt bra !!! ;)



Jag hadde också roligt !!! Vi var hos några kompisar och firade,med raketer och dom var såå fina !! Det var vekeligen era också !!! ;)

Ha nu ett bra 2012 sofia !!! :)

Och hälsa hem till alla från mig !! ;) ;)



Kram mvh Linn :) <3

2012-01-02 @ 19:46:03
Postat av: linnsansvarld.bloggo.nu

oj jag glömde mitt namn och adress ;) ;)

2012-01-02 @ 19:47:09
URL: http://linnsansvarld.bloggo.nu

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters