Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Godingar

Sofia och jag tycker väldigt lika när det kommer till klackar! Vi är båda långa, SUPERLÅNGA i klackar, men vi gillar att bli lite extra långa;D Sen att vi har samma storlek, ja det skadar ju inte om jag säger så:P

Så jag VET att hon också kommer att gilla de här godingarna ifrån Nelly.com. Så snygga med metallspetsarna på baksidan av skon och på klacken. Vill jag ha? YOU BET!:D








599:-


Finns i fler färger. Men vad säger du Sofia, de röda?;D Eller kanske alla?? Muahahaha:D






//Emma


Kommentarer
Postat av: Molly

Vill också ha! Gud så snygga'

Kan jag behöva.. Är inte alls lång., vill med vara det! Det är så mycket snyggare att vara lång! Men vad kan man göra åt det? suck



Ha det gött :D

( och jag hoppas ni inte blir urfattiga efter att ni köpt all skorna XD hehe )

2012-03-06 @ 21:42:11
URL: http://wheeloflife.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hur har ni fått det så att det står ".com" efter? Betalar ni för det elr? :D

2012-03-07 @ 21:42:42
URL: http://malinsegerstedt.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters