Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Marilyn Monroe citat

Topp 10 med Marilyn Monroe citat

1 Jag är egoistisk, otålig och lite osäker. Jag gör fel, mister kontrollen och några gånger är jag svår att hantera. Men om du inte kan hantera mitt värsta så förtjänar du inte mitt bästa heller.




2 Det krävs en smart brunett för att spela en dum blondin





3 Det är inte sant att jag inte hade något på. Jag hade radion på.




4 En kvinna vet att en man är förälskad i henne lång innan han själv vet det. 




5 Jag betraktar inte mig själv som en handelsvara, men jag är säker på att andra gjort det.



6 En vis tjej kysser men älskar inte, lyssnar men tror inte, och går innan hon själv blir lämnad.




7 Kom alltid ihåg att när en man sveper iväg med dig att han är i rätt position att släppa ner dig på ditt arslet.



8 Dansa som om ingen tittade, älska som om du aldrig blivit sårad, sjung som om ingen kan höra dig, och lev som om himlen fanns på jorden.





9 Spendera inte ditt liv med att försöka smälta in med alla andra. Det är bara dom som är annorlunda som blir ihågkomna.




10 Jag tro att allt händer för en orsak. Männsikor förändras så att man kan släppa taget, saker går fel för att du sen ska uppskatta dom när det blir rätt, du tror på lögner så att de till slut lär dig att bara lita på dig själv, och ibland faller bra saker isär så att bättre saker faller på plats.








//Emma



Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters